Sonra da deyirsiiniz ki, turistlər niyə gəlmir… – HARA VƏ NİYƏ GƏLSİNLƏR Kİ?..
Şikayətim və narazılığım "HOPE LAKE Guest House Zakatala”nın
göstərdiyi xidmətdəndir, buna xidmət demək olarsa….” Dia-az.info
bildirir ki, bunu öz gileyində Aida Tuzova ifadə edib. Narazı vətəndaş
daha sonra bildirir:
"Deməli, 10 mart tarixində Novruz bayramlarına 23 və 24 mart tarixlərinə
2 ailə üçün 2 ev bron etməyə qərar verdik və qeyd olunan mehmanxana ilə
əlaqə saxlayaraq ilkin ödəniş göndərdik. Lakin bir gün sonra
valideyinlərimizin üzürlü səbəbdən gedə bilməyəcəklərini öyrəndik.
Dərhal mehmanxana ilə əlaqə yaradaraq bu məlumatı verdik və ödənilən
ilkin ödənişin yalnız bir ev üçün nəzərə alınmasını xahiş etdik. Təqdim
olunan cavab bizi təəccübləndirdi, səhifəni cavablayan admin ikinci evin
bron olunmasına görə ilkin ödənişin digər evə keçirilməsinin mümkün
olmadığını bildirirdi. Eyni gündə (12 mart) əlaqə saxlayıb məsələni
müzakirə etdikdən sonra, yalnız ikinci ev üçün digər müştəri tapdıqları
halda bizim ilkin ödənişi birinci evə keçirəcəklərini söylədi.
Telefon danışığından sonra bu məsələ ilə bağlı bir daha bizi
narahat edən olmadı və martın 15 instagram səhifələrində yalnız ayın 19
və 20 üçün boş evlər olduğu barədə post paylaşıldı. Postu görən biz
düşündük ki, ev üçün müştəri tapıldı. 23 tarixi yola çıxdıq və rayona
çatdıqda həmin ev üçün hələdə müştəri tapa bilmədiklərini öyrəndik.
Məsələ orasındadır ki, həmin evə 12 gün ərzində müştəri tapılmamasının
günahkarı mən olmadığım halda, zərəri mən çəkmiş oluram???? Əlavə
olaraq, həmin gün gecələyib növbəti gün oranı tərk etdiyimiz təqdirdə,
bizdən hər iki gecənin ödənişi tələb edildi.
Beləliklə, narazı və yorğun halda mehmanxananı dərhal tərk etmək qərarına gəldik. Yaranmış məsələdə personalın və rəhbərliyin biganə və laqeyid qalması bizi həmin məkandan soyutdu…”
Son xəbərlər
Ən çox oxunanlar
- Bu gün
- Bu həftə
- Bu ay