Saleh Məmmədovun Qarabağda çəkdiyi yolla Paşinyanın çəkdiyi yolların fərqi nədədir?
Turantv.az:- Xatırlatmaq yerinə düşərdi ki, 2020-ci ilin əvvəlindən Ermənilər işğalda saxladıqları Kəlbəcər rayonuna Ermənistandan yol çəkilişinə başlamışlar.
Erməni KİV-nin verdiyi xəbərə görə 18 kilometr uzunluğunda yol Vardenis-Ağdərə yolu ilə Kəlbəcərin rayon mərkəzini birləşdirmişdir. Paşinyan hökuməti Ermənistanın Qeqarkunik vilayətindən Zod aşırımından keçməklə Kəlbəcərə çəkilən yolun asfaltlaşdırılmasına və yol kənarında səkilərin quraşdırılmasına 5 milyon dollar ayırmışdır.
Mətbuatda o da vurğulanırdı ki, yeni yol Ermənistandan işğal
altındakı Kəlbəcər rayonuna süni məskunlaşdırma siyasətini
stimullaşdırmağa və yolun ətrafında yerləşən kəndlərin sosial-iqtisadi
inkişafına dəstək məqsədi daşıyırdı . Amma tarix göstərdi ki,
ermənilərin bu arzuları ürəklərində qaldı.
Bəli, Azərbaycanın 2020-ci il qələbəsindən sonar azad edilmiş ərazilərdə
yeni yolların çəkilişinə start verildi. Son illərdə Qarabağ zonasında
infrastrukturun yenilınməsi üçün dövlət büdcəsindən bu məqsədlə 7
milyard manat vəsaitin sərf edildiyi rəsmən bildirilir. Bu vəsaitlərin
də xeyli hissəsi yol çəkilişinə, elektrik xəttlərinin quraşdırılmasına,
social obyektlərin tikintisinə sərf edilmişdir. Bəs görülən işlərin
keyfiyyəti nə yerdədir?
Budur, sentyabrın 27-də "Gününsəsişinfo”nun social şəbəjkələrə istinadən
verdiyi məlumatada bildirilir: Azərbaycan Avtomobil Yolları Dövlət
Agentliyinin İdarə heyətinin sədri Saleh Məmmədovun Laçında çəkdiyi yol
dağılıb.
Gununsesi.info-nun xəbərinə görə, bu barədə görüntüləri sosial
şəbəkədə paylaşan vətəndaşlar çat verən yolda "korruspiya izi” axtarıb.
Məlumatı dəqiqləşdirmək üçün Qarabağ zonasında yol tikintisi ilə məşğul
olan mənbələrlərlə əlaqə saxladığımız zaman aydın oldu ki, Laçında
olduğu kimi, Qarabağ zonasında çəkilən yollarda doğrudan da əsas problem
yol yataqlarının hazırlanması zamanı onların çiyin hissələrinin alt
hissələrində bərkidilmə işlərinin keyfiyyətsiz aparılmasıdır ki, bud a
hazırda Laçın yolunda özünü faktiki göstərdi. Şuşa, Zəngilan, Qubadlı
yolarını da b u aqibət gözləyir.
Saleh Məmmədovun Laçında çəkdiyi yollar.
Xatırladaq ki, Azərbaycan tankçıları Kəlbəgərə daxil olanda
Paşinyanın cəmi 5 milyon dollar çəkdiyi 18 km asphalt yol üzərində
yüksək sürətlə manevrlər etsələr də bu yolda heç bir deformasiya və ya
hər hansı kiçik iz belə müşahidə edilməmişdir. Bəli, hələ o vaxt
tankçılarımızı ermənilərin çəkdikləri asphalt yol çox
heyrətləndirmişdir.
Hələlik dəqiq bilməsək də Qarabağ zonasına ayrılan 7 milr manat vəsaitin
necə xərclənməsi barədə ciddi rəsmi araşdırmaların başlanması barədə
məlumatlar var. Məsələn, "Azərenerji” ASC tərəfindən 7
milyon manat yeyintinin olması barədə yerli mətbuatda məlumatlar
verilmişdir. Elə Laçın yolunda cari ilin sentyabrında baş vermiş
çökmələr də çox ciddi maliyyə maxenasiyalarından və korrupsiyadan xəbər
verir. İndi qalır rəsmilərin bu istiqamətdə başladığı araşdırmaların
nəticələrini gözləmək.
Bəli, Paşinyanın 5 milyona Kəlbəcərdə 18 km çəkdiyi yolla Saleh
Məmmədovun 100 milyonlara çəkdiyi yolların keyfiyyəti doğrudanmı çox
fərqlidir. Bunu zaman göstərir və göstərəcək…
İfadetv.com-un araşdırma qrupu
Son xəbərlər
Ən çox oxunanlar
- Bu gün
- Bu həftə
- Bu ay